22:29

Praznični bluz

Ne znam šta bih vam rekla u uvodu, osim da, kao što ste videli u naslovu, ima veze sa ovim tekućim praznicima, znam da je ta tema više smorila, post nije naročito euforičan, ali eto imam neku potrebu da podelim svoje stanje sa onima koji imaju živaca da čitaju, ako uopšte ima takvih. 
..................................
Što se tiče dočeka kao dočeka, opet je nisam proslavila u krugu prijatelja onako kako bih ja želela. Opet. Kao i prošle godine. (Tek sad sam skontala da vam prošle god nisam kukala zbog toga, nmg da verujem..😲😂) Za razliku od tada, ovaj put sam to sasvim dobro podnela. Išla sam kod rodbine s mojima, to ni ne računam kao doček, jer sam tamo svako malo, a na to sam pristala čisto iz razloga da ne ostanem sama samcijata u sobi. Ostati sam u sobi za doček meni zvuči odlično, ali samo u startu, kasnije postanem nervozna, depresivna, tužna, počnem da se samosažaljevam itd. itd. To sam shvatila prošle godine.

Verujem da je u pitanju praznična depresija iliti praznični bluz, nisam stručna da bih tvrdila, ali sigurna sam.
Mnogo sam se nećkala da li da ostanem kući i uživam uz film i radim šta hoću uz svu slobodu u svoja 4 zida (uz preduslov da nema gorepomenute depresije, nervoze što je gotovo nemoguće...) ili da idem sa njima i bukvalno sam sasvim slučajno na zidu fejsbuka naišla na sledeći post. U pitanju je post Praznična depresija: Kako se izboriti sa "crnim psom" u Deda Mrazovom kostimu (Pročitajte ga obavezno) gde sam pročitala da usamljeni ljudi dok čeznu  za društvom, često se još više udaljavaju od drugih, što čini da se lošije osećaju, a sve to vodi do depresije. Što je i istina.
I zbog toga sam i odlučila da ću ići i u suštini mi uopšte nije ni bilo bitno ni kako će mi biti, niti sam se sređivala, niti sam uopšte i imala utisak da je Nova godina i da u opšte treba nešto da se dočekuje i slavi. 
Ali bilo je okej, nisam bila tužna, neraspoložena... Najela sam se i ugojila kulu za to veče... 😁

Znam, jeste nova godina samo jedan nastavak, promena kalendara, nešto izmišljeno,  kao što sam već i rekla u prošlom postu, ali nemam ništa poriv i ne vidim ništa loše u tom traženju povoda za veselje, proslavu, tom nekom pozitivnom delu gde se okupljamo sa bliskima, sređujemo, radujemo, ali imam protiv toga što je sve to toliko preusiljeno, precenjeno i prosto ti nabija tenziju itd. ali okej, neću sad o tome;


Danas takođe nemam nikakav utisak da je nova godina i uopšteno da su praznici u toku. Možda sam se 'ubabila' (ok, ta reč ne postoji), ali mi je drago što ne osećam taj teret Nove godine koji u meni samo pojačava osećaj usamljensti, odbačenosti... Ne treba mi to. 

Moram da napomenem da volim vatromet, iako ga gotovo nisam ni videla zglavno. 

Ove godine nema nekih posebnih ciljeva, jer ostaju oni od prošle godine i smatram da bi trebalo ceo život da ih se "pridržavam" a ne samo od 1. do 31. Osim u slučaju ako bih napravila konkretne zadatke u šta sumnjam. 


E pa, dobrodošla 2020. godino! Biće mnogo prilika da budeš jedna od najboljih godina u mom životu, ali naravno biće i prilika da te us*remo moj život i ja kao ostale. 
Šalim se... 😅
Inače, ove godine punim 18! 

Uskoro neki veseliji postovi, obećavam!
Možda je ova slika neprimerena? 

Ponovo ću vam poželeti da vam se u ovoj godini ostvari sve što poželite!



11 коментара:

  1. Ee zaboravila sam prošli put da pohvalim novi potpis, pa evo sad samo to prvo da kažem da ne bih zaboravila opet 😂 Uglavnom, veruj mi, do ove godine, kad sam slavila s društvom i relativno prošle, kad sam polubolesna bila s roditeljima na koncertu (jej, kakva zabava), svaka Nova godina mi je prolazila u gledanju faking Pinkovog narodnog veselja, koje baba, koja je tad uvek tu, strogo brani da se promeni, i naravno storija osoba koje se mnogo bolje zabavljaju od mene. I tačno znam osećaj o kom pričaš i skroz te razumem, ali ako ti nešto znači, ono što je meni pomoglo da se izvučem iz toga je kompletna promena okoline i ljudi koji me okružuju. Nije sad to ono u fazonu "e sad ću da prekinem kontakt sa svima", nego su nam se prosto putevi razišli (hvala Bogu) od kad smo pošli u srednju. 🤷🏼‍♀️

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala, ponekad zaboravim da je stavim... Razumem hah ali problem je što sam ja u srednjoj uveliko već, a slabo upoznajem nove ljude i ne znam kako da ih zadržim. Ali hvala, valjda ću nešto uspeti da uradim po tom pitanju :D Hvala na komentaru! ♥

      Избриши
  2. Iskreno da ti kažem, takođe ne volim činjenicu da većina ljudi Novu godinu slavi na usljen način i da bi drugi vidjeli kako su se oni dobro proveli. Nekako je u današnje vrijeme dosta toga postalo vještačko - ljudi glume da su srećni, da im je život savršen, da nemaju probleme... A u sebi se raspadaju. Drugo, većina proslavi to malo kad su praznici, a šta sa ostalim danima - zašto ne slavimo svaki dan, jer svaki dan je dar, zašto nismo svaki dan srećni, već samo za posebne prilike?
    Isto tako, skoro svaku Novu godinu proslavim između četiri zida, nekad sa porodicom, nekad sa prijateljima ili sa oboje, ali najbitnije - srećna sam, više nego ljudi koji od toga prave glamur i lažni sjaj.
    Ja sad malo odoh u neku drugu stranu, ali ukratko, iako sam euforična po pitanju 01. januara (mada ja nalazim razlog za euforiju skoro svakog dana😅) ne volim to što ljudi sile neku sreću, koja bude kratkotrajna, a ostatak godine tuga i jad.
    Post je sjajan i u posljednje vrijeme su ti postovi sve bolji i bolji. Sa ovim se u potpunosti slažem. Srećna Nova! 💖

    P. S. Udavih s ovolikim komentarom, ali čim sam se ovoliko raspisala, znači da ti je post bomba.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, znam puuno takvih ljudi. U pravu si i pametno sa tvoje strane, treba uživati u svakom novom danu. Hvala ti, ja baš imam utisak da su sve gori i gori, ne znam šta mi je 😂😀 Nisi udavila, videla sam i duže, tvoj komentar je uvek na mestu, Hvala puno puno 🥰😘😘

      Избриши
  3. Hvala što ste podeliili moj teks i što ste ga pohvalili! Sve najbolje od nas (mene) koji (koja) se borim(o) sa depresijom!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam takodje Novu godinu docekala u krugu porodice, meni je to divno jer rijetko kada imamo vremena da se svi okupimo. Zelim ti sve najljepse u 2020. godini. xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam prošle godinu Novu godinu proslavila sama samcata, jela sam čips i gledala serije i filmove. I da ti budem iskrena jesam imala te momente samosažaljevanja, ali mislim da nam to nameću drugi ljudi kroz instagram i društvene mreže jer se oni ''super provode'', a mi kao da smo sami. Ove godine sam Novu godinu također proslavila u kući s momkom. Potpuno idilična atmosfera i uopšte nisam imala taj osjećaj da je Nova godina, jer eto, mislim da (nažalost) gubimo tu cjelokupnu atmosferu i doživljaj kako su se nekada slavili počeci Nove godine.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ja sam isplanirala slično veče, ali me uvek ubede da pođem negde gde mi se ni ne ide, al ajd... Slažem se, hvala na komentaru! 🙃

      Избриши