17:30

Šminkanje za školu: Da ili ne? Moje mišljenje;

Škola je od nedavno počela, a kao što znamo, mnogim srednjoškolkama (pa i nekim osnovcima) je ključni deo spremanja za školu i šminkanje..



Generalno moj stav o šminkanju za školu je: Ko hoće nek se šminka, ko neće nek se ne šminka. 

Ja iskreno ne osećam nikakvu potrebu da se šminkam.

Pored toga nisam ni nešto vešta, a pomalo sam perfekcionista tako da bi se samo nervirala.


Nemam ništa protiv šminkanja za školu, ali onog umerenog. Svaki dan viđam devojku u školi koja stavi baš crnu ili braon i tako te tamnije senke oko očiju i to do obrva, pa to izgleda jako ružno i napadno.. Nije ona, što se oblačenja tiče, neka 'darkerka'', a i svejedno toliko crne senke  u školi mi je bez veze.


    
Korektor, popunjene obrve, maskara ili možda i neka blaga, svetla senka je i više nego dovoljno. Možda čak i bronzer, ali ne ni to preterano. Na usne neki sjaj ili samo labelo, zbog hidratacije, pogotovo tokom ovih jesenjih dana koji predstoje, mislim da uopšte nema potrebe za karminima.. 

                                           

Neki od glavnih razloga što se ja ne šminkam jeste što smo u školi po 5-6h i sve bi se uništilo, razmrljalo i sjajilo. Od šminke, meni je zapravo najpotrebniji puder, ali bi se brzo otopio i spao sa lica i lice bi se caklilo još više nego inače, a i kada ga stavim osećam neki ''teret'' na licu.
Tako da ne. :D

Uostalom, smatram da u školu idem zbog škole i učenja, a ne da bih se šminkala, a i nemam manjak samopouzdanja, a smatram da je to glavni razlog što se neke od mnogih devojaka šminkaju.


2-3 dana pre početka škole moj novi razred iz srednje je napravio grupni čet i neko je postavio pitanje da li će se neko šminkati. Većina je rekla da hoće i ja šta ću, ajd da ne budem jedini izrod, iako ne znam i ne želim da se šminkam, aj' kao opuniću početak obrva (jer mi fali) i staviti maskaru... Ljudi moji, ja sam 15 minuta čitavih crtala obrve kao da crtam ne znam šta...a od maskare i bilo čega drugog sam potouno odustala...
Inače, kada sam otišla u školu retko ko je bio našminkan,, Moja reakcija je bila "Molim?". 
Obrisala sam i obrve.
Inače, nisam neko ko ima potrebu da se menja zbog drugih kako bi se uklopila, ali reko hajde da ne budem drugačija odmah prvi dan...




Mada, ne kažem da se baš nikada neću staviti ništa od šminke, stavim korektor na bubuljicu, možda ponekad samo maskaru čisto eto zbog sebe.. :)

Nadam se i potrudila sam se da nikoga ne uvredim ovim postom, iznosim samo svoj stav o ovoj temi.

Budite sebi lepe, samo tako će vas i drugi videti kao lepotice!

Nadam se da vam se dopao post.
Vidimo se u sledećem, pozdrav! ♥

Da li se vi šminkate za školu?

Šta mislite, kakav je stav profesora o tome?
..A kakav je vaš stav?





13 коментара:

  1. Ja se iskreno za školu šminkam. I to je uvijek korektor i maskara i tako je od prvog razreda, a ako mi je baš potrebno, onda i puder. U prvom sam pretjerivala sa šminkom, a sada je samo to osnovno. I naravno, uvijek je tu labelo. Jedino ako imam nešto važno u školi ili poslije škole, onda dodam sjene i bronzer, ali to je sasvim dovoljno. Obrve su mi u redu i imam jako fin oblik, tako da nemam potrebe da ih crtam. Kod mene se u razredu šminkamo samo nas tri i baš kao što sam spomenula, nanose isto kao i ja. U svakom slučaju nisam protiv šminkanja, ali svakako ne treba full make-up. Inače, odličan post i izvini na ovolikom komentaru ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Što se mene tiče, uglavnom stavim neki sjaj ili balzam na usne, a ako imam neku bubuljicu, onda stavim korektor i puder na nju. Na nju. Ne po celom licu. Ja jednostavno ne mogu da podnesem sebe takvu. Ne zbog drugih. Zbog sebe. Nije da imam mnogo bubuljica ili nešto tako, ali mislim da upravo zbog toga se unervozim kad vidim neku. Ovako ljudi naviknu. :D Što se ostalih tiče, stvarno mi smeta kad vidim senke i obrve "on fleek" u školi. Neću da lažem. Nek' radi k'o šta hoće, moje je da kažem da to ni malo nije za školu. Uz to, deca od 14 god nemaju blage veze sa stavljam senke i više deluje da su pošli u cirkus (sa "one strane" scene) nego u školu.
    Sjajan post. :) Hvala što si podelila svoje mišljenje sa nama.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uglavnom se u svemu slažem sa tobom :) A i na primer kad stavim puder, pogotovo više pudera, imam neki osećaj 'tereta' na licu, pa ga ne stavljam i iz tog razrloga.
      Da, ali po meni je veći prblem što one to uglavnom rade zbog kompleksa (kao moja drugarica npr.) i to je tužno.. :/
      Hvala tebi na komentaru! ♥

      Избриши
  3. Odličan post, draga.

    I ja se jako rijetko šminkam za školu, zato što ponekad nemam vremena, ali i, šminka koju nanesem mi smeta i nekako me ometa u školi.

    Hvala ti na ovako divnim i vrlo korisnim savjetima, svima će nam poslužiti.❤️

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, takođe i meni, pa kako bih valjano protrljala oči u prvoj smeni ? hahahah :D
      Hvala tebi, nema na čemu. ♥

      Избриши
  4. Odlično razmišljaš. Ni ne treba da se prilagođavaš drugima ako to nije po tvom stavu.
    U osnovnoj se ni ne sećam da li sam se šminkala, ali ako jesam, to nije bilo više od maskare i rumenila, i to ne pre 7-8 razreda. U srednjoj sam već koristila i puder, ajlajner, kasnije počela eksperimentisati sa popunjavanjem obrva... ali nikad nisam napadno. Čak sam uvek želela da budem kao te cure što su dovoljno sigurne u sebe ili ih jednostavno baš briga što ne nose šminku, što su bile prirodne i LEPE bez bilo kakvog maskiranja. E to je lepo i ženstveno, a ne kila pudera (u pogrešnoj nijansi), crne debele ili totalno počupane obrve, narandžasti agresivan bronzer i pola litre parfema. To čak i muške odbija, bar one normalne :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi je drago sto si pisala o ovoj temi... Moja najbolja drugarica deli apsolutno isto misljenje kao i ti... Dok ja na primer volim sminku i volim da se sminkam i gledam to kao na hobi jer mi je crtanje takodje hobi pa se lako uklopim i sa ovim... Ali opet mislim da treba razlikovati sminku za izlaske i sminku za skolu... A pola devojaka u danasnje vreme to ne vidi, u skolu se dolazi kao na pistu da se ide... Nastavnici jadni nisu rekli nista na to a i nemaju pravo... Po meni je to ekstremno previse ali opet eto im neka se glupiraju ako im je tako zanimljivo... i da u neku ruku se dosta slazem sa tobom 💙



    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Završila sam školu, ali sjećam se da sam se povremeno šminkala i to uglavnom maskara i korektor. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na blogu: http://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши