16:02

Šta biste učinili da vas nije strah ili, u mom slučaju češće, sramota?

Listajući instagram naiđoh na sliku grafita nakom piše
 "Šta biste učinili da vas nije strah?"


Istog trenutka sam se zapitala "Šta bi to bilo?"
Čoveče gde bi mi bio kraj kada se ne bi' bojala blama i neuspeha, kad mi ne bi bilo skoro sve 'glupo' i sramota i kad ne bih razmišljala šta će drugi reći/pomisliti?
Naravno, nije uvek tako,samo ponekad, ali me to opet izluzđuje.
Ne volim preterana blamiranja nekih mojih drugarica, koja često prelaze i u nekulturu. 
 Zavisi od dana tj. raspoloženja, društva, ali često sam ja glavni pokretač nekih stvari, a skoro uvek vodič. :D

Hmm, šta bih ja uradila?

*Mislim da bih iskoristila svaku priliku da priđem nekome, upoznam nekog novog, otvoreno pričam...

*Kada bih imala hrabrosti i već jednom naučila dobro da plivam, bez konstantog nošenja lopte i jastučeta za sobom.

*Odlazila bih češće na trčanje bez razmišljanja ''Da li me neko gleda? Da li me je neko poznat video?''

*Otišla bi u kupaćem na plažu i osećala se potpuno opušteno. :)


 Ima toga još,ali ne pada mi trenutno više ništa na pamet.
Eto, ja sam podelila sa vama neke moje strahove i blamaže :D, a


Šta biste vi učinili? 
Pišite mi u komentarima, dajte jedni drugima ideje pa da zajedno to prevaziđemo?

Eto jedan izazov - prevaziđi svoj strah.

       

2 коментара:

  1. hahahh stvarno zanimljiv post i razumijem te u mnogo toga,tako je i mene dosta toga sramota haha,ja bih svkako upoznavala više ljudi,posjećivala razna mjesta koja sada ne bih jer me sramota :P i pričala bi sve što mi padne napamet :P
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши