01:28

A kako da ipak ne propadne sve? Evo šta možete da radite u karantinu:

Okej, imala sam više različitih ideja za ovaj post.. Ispašće kako ispadne.

Generalno  ovom postu ću vam prestaviti ideje koje nisu uopšte nove niti originalne, ali je poneta da vas možda malo poguram (a usput i sebe) da ponešto čekirate sa liste. 
Ova nedelja će biti neradna, uprkos željama našeg ministra obrazovanja da bude radna, pošto nemamo ni jedan novi zadatak i verujem da ih neće ni biti.

👉🏻Za početak, ležite u relativno normalno vreme i ustajte ranije!Dobro, ne morate, ali verujte mi da dan duže traje (logično), osećate se odmornije i manje ste lenji i pospani.
Ne Bog zna koliko rano, oko 9 bar, a ne 12/13/14h...

👉🏻 Planirajte dane, kad god sam imala u vidu šta otprilike treba da uradim dan mi nije propao. 


Šta ja još radim ili imam u planu da radim ovih dana?


👉🏻 Na jutjubu imate kanale pozorišta kao što su Narodno pozorište u Beogradu, zatim Beogradsko dramsko pozorište, Atelje 212, Srpsko narodno pozorište Jugoslovensko dramsko pozorište na kojima možete naći snimkove pozorišnih predstava

👉🏻 Upravo ovde možete da poslušate prvi međunarodni online koncert u kom su učestvovale Srbija, Italija, Turska i Kina.

👉🏻Možete da posetite i svetske muzeje. Više o tome ovde.

👉🏻 Na instagram stranicama turističkih agencija možete pronaći #onlineture gde možete čuti ponešto zanimljivo o lokalitetima koje niste posetili. (npr. ig @rednekagencija)

👉🏻 Na mom instagramu i blogu imate brdo filmova i serija raznih žanrova i kvaliteta pa proberite nešto, moram priznati da slabo gledam filmove u ovom periodu (I don't know why), ali imam listu filmova koje još nisam objavljivala i komentarisala a vredni su za pogledati pa ću to uraditi što pre.

👉🏻 Poradite na blogu, instagramu, preuredite ih, budite aktivniji što se tiče postovanja. 

👉🏻 Knjige. Ne vole svi da čitaju, ali mislim da skoro svako može da nađe nešto što mu leži. U Vulkanu, Laguni, a i nekim manje poznatim sajtovima su u toku akcije, a i svakako, možete naručiti/pozajmiti neku dobru knjigu

👉🏻 Oprobajte se u kuhinji. Novi, stari recepti, bitno da se klopa! Naročito kolači, torte...

👉🏻 E moraju se nekako potrošiti kalorije, vežbajte! (Ne budite lenji kao ja!)

👉🏻 Svi smo kod kuće, u kompletu tako da nije loša ideja igrati društvene igre za ubijanje vremena.

👉🏻 Uvek ima štada se radi. Ako ne možete sami da nađete pitajte mamu/babu, uvek će vam nešto naći. A i ponekad mi je draže nešto oribari pošteno nego sedeti i blenuti u prazno ili samo skrolovati gluposti na instagramu.

👉🏻 Učite! Nikad dosta znanja. Učite jezike ili ako imate neko područje  koje vas naročito zanima. Ja sam počela da učim ruski. Koristila sam Duolingo i sad koristim Mondly aplikaciju.

👉🏻Pronađite neke online kurseve, sada ih ima.

👉🏻 Napravite neki diy projekat. Praznici su u toku pa možete nešto u duhu Uskrsa ili nešto praktično za svakodnevnu upotrebu.

👉🏻 I dalje možete da šopingujete, ako praktikujete online kupovinu.

👉🏻Na jutjubu pratite kvalitetnije sadržaje preporučila bih vam npr. Language expert super je što se tiče engleskog jezika, FITT - Nada ima dobre, zdrave recepte i vežbe, Boris uvek temeljno obradi sve društvene teme... itd. istražujte, ja slabo pratim YT. 


Iii dođoh ja do kraja, dosta toga sam nabrojala, verovatno sam nešto i zaboravila... 
Nadam se da će vam bar nešto biti od koristi i isto tako se nadam da dobro provodite ove dane.
Vrlo brzo novi post!

P.S. Srećan Uskrs svima koji slave!


13 коментара:

  1. Generalno dosta ljudi piše sada postove na ovu temu,čak sam i ja planirala ali moram priznati da mi se tvoj zaista izdvaja!Odlične ideje,sve što sam negde čula i delovalo mi je zanimljivo ti si spomenula,recimo za muzeje i pozorišta,diy,itd...Odličan post,definitivno ću sada ući sa telefona da ga skrinštotujem da mi ostane podsetnik!

    ОдговориИзбриши
  2. So many wonderful suggestions! I'm glad you are getting creative and finding wonderful ways to stay busy during this time.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Da li je realno da sam bukvalno ovako nešto tražila i naišla na tvoj post 😂 Izolacija mi generalno prolazi dosta pasivno, zbog čega sam nakon par nedelja gledanja serija i ne izlaženja iz kreveta, što mi je prijalo, moram da priznam, bio mi je potreban odmor od svega, odlučila da otvorim nalog na tiktoku, iako sam do tad mislila da je baš krindž. E da, čak kao i počinjem da vežbam jer jelte, ne valja ležati po ceo dan, mada kako nisam nikad do sad uspevala duže od nedelju dana, videćemo šta će biti 😂 Odličan post iskreno, baš mi je bilo drago što sam upravo na ovakvu temu naišla

    nekreativninered.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha etoo! Drago mi je što sam 'naišla' u pravom trenutku. I ja sam dosata pasivna, živciraju me ukućani, al' borim se. TikTok sam imala instaliran, ali nisam imala nalog nego sam lsitala nove popularne objave. Obrisala sam ga zbog viber grupe i google učionice - šta reći. Hvala ti na čitanju i komentaru! 😘

      Избриши
  4. Odlične ideje i moram da ti priznam da neke nisam videla ni kod koga do sada. Dala si mi neke ideje koje ću sigurno iskoristiti za preostale dane karantina! Odličan post!
    Ilmaha

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista super post, ima puno xanimljivih stvari koje mozemo raditi, hvala na predlozima, ja sam kuvala i citala, ali opet mislim da se svi nadama da ce se sve brzo vratiti u normalu..😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako jedva čekamo da sve dođe na svoje! Hvala na komentaru, pozdrav! 😘

      Избриши
  6. Vrlo zanimljivo i korisno, a prije svega istinito. Samo treba imati razumijevanja za sebe i paziti na zdravlje, ostalo će doći već. Super post!

    ОдговориИзбриши
  7. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши