17:10

Beogradski sajam knjiga; Pozorište Zvezdara Teatar


Nisam primetila ni jedan post o ovogodišnjem sajmu knjiga što me je malo začudilo, ranije ih je bilo. Ove godine sam prvi put išla na sajam, sa školom, posle sajma smo malo bili u centru, a zatim smo išli u pozorište - Zvezdara Teatar.


Put je protekao u klasičnoj atmosferi priče i muzike.

Do Beograda trebalo nam je oko 2,5h, ne mnogo.

 

Stigli smo na sajam knjiga na kom smo bili oko 3,5h. Realno i nije baš mnogo, s obzirom da sam ja neko ko je toliko orijentisan da može da prođe 3 puta pored nečega i da četvrti put gleda kao da ga vidi prvi put :'D.. Uz to prevelika gužva, bila je subota - vikend, sigurno najviše ljudi.


Noge su me bolele od šetanja i stajanja, a i leđa što od ranca što sama od sebe. 


Ko nije došao sa planom koju i kakvu knjigu želi da kupi sigurno mu je bilo veoma teško da se odluči. Zaista je bio veliki izbor za sve.

Ja sam prethodne večeri ostala do kasno listajući blogove i stranice u potrazi za preporukom dobre knjige. 


To je rezultiralo time da sam u busu pri povratku dok sam slušala muziku zamalo zaspala, ali dobro bože moj :D

Na samju je svoju knjigu potpisiva Luka Raco, lep, mlad glumac. Bilo je dosta devojčica koje su kupovale njegovu autbiografiju samo da bi se slikale sa njim.

Knjiga koju sam ja kupila jeee:
(Izvinjavam se zbog moje ogromne kreativnosti i umeća za fotografisanje)

Opis:

 ''
Ne pomaže ti da znaš kako. Ne vredi ti da shvatiš zašto. Nije ti dovoljno da otkriješ ko. On je već korak ispred.

 Otkiven je stravičan zločin: šest odsečenih ruku poređano je u misteriozan krug i zakopano na proplanku u šumi. Pet pripada devojkama koje se vode kao nestale. Šesta ruka tek treba da bude identifikovana. Najstrašnije od svega jeste to što tela devojaka, bilo da su žive ili mrtve, nigde nisu pronađena. Iskusna istražiteljka Mila Vaskez i Goran Gavila, uznemirujuće intuitivni kriminolog, pokušavaju da proniknu u zagonetku: veruju da su uspeli da pronađu pravog osumnjičenog, sve dok se ne pokaže da zapravo ne postoji održiva veza između njega i svih nestalih devojaka, osim prve. Drugi slučaj kidnapovanja upućuje u potpuno drugačijem smeru, stvarajući više pitanja nego odgovora. Mila i Goran počinju da sumnjaju da je slučaj dodeljen baš njima kako bi preuzeli odgovornost kada se istraga pokaže kao beznadežna. Da li je sve samo slučajnost? Ili neko kopira prethodno ubistvo? Opsednuti slučajem, koji postaje sve napetiji i komplikovaniji, dvoje istražitelja shvataju da ne smeju verovati nikome – osim jedno drugom.''
....................................
 Šaptač 
 Donato Karizi 
 Triler/Detektivski, Misterija
 Vulkan 
 2009. 
 Mek povez 
 360 
Knjiga ima više delova tj. nastvaka
.......................................
Mene je za knjigu naviše zainteresovala devojka sa bloga Zemlja knjiga na čijem blogu sa nalaze detaljni opisi i preporuke knjiga. 

Moje mišljenje, preporuke i utiske o ovoj knjizi zbog 'gužve' oko škole moćete očekivati tek na zimskom raspustu :)
_____________________________________

Nakon pauze na Kalemegdanu, Kalemegdanskom parku i Knez Mihailovoj....
 


 

   Pogled sa kalemegdana                                            Topovi  

           




















'Bleja' u parku i famozni ice box 

...Posetili smo pozoriše Zvezdara Teatar. Scena Bata Stojković, fenomenalni glumci i najfenomenalniji Lane Gutović i Brnislav Zeremski. Lane je najprepoznatljiviji po ulozi Srećka Šojića. ostavili su odličan utisak svojom predobrom, profesionalnom glumom. Naravno sve pohvale i za ostale glumce. Uživali smo i pošteno se nasmejali.
Predstava ''Večera budala'' Fransisa Vebera.


 

Kući sam se vratila oko 23:30 veoma pospana, ali i veoma zadovoljna proteklim danom. :)


To bi bilo to što se tiče ovog posta. 
Dugo me nije bilo, zbog škole - zna se.
Nadam se da ću moći biti aktivnija.
Pozdrav :*
Da li ste posetili sajam knjiga ove godine?
Koju knjigu (knjige) ste kupili?
Da li volite da idete u pozorište?

  

13 коментара:

  1. Ja nisam iz Bg- a, a nisam imala ništa organizovano, pa zato nisam išla. Inače par puta sam išla na onaj u mom gradu, koji je čini mi se, nešto ranije. Inače, odakle si, ako nije tajna, s obzirom na to da ti treba 2-3 sata do Beograda? :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Posetila sam sajam bas u subotu i bas u isto vreme kao i ti! Malopre sam gledala prvi sliku kod Vulkanovog standa da nisam slucajno upala u kadar jer sam najveci deo vremena provela tamo xd Knjigu Luke Raco nisam kupila jer mi se zaista nije dopala a i nesto preterano nisam zelela sliku sa njim, sto zbog prevelike guzve sto zbog moje euforije oko ostalih standova. Moram priznati da je izbor bio ooogroman a i snizenja su bila pristojna. Sve si odlicno napisala ♥ :)

    Novi post je upravo o knjigama koje sam kupila na sajmu, ako zelis pogledaj --> https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/book-haul.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha eto vidiš možda smo se i srele :D Ni meni knjiga nije uopšte privlačna, a i nisam njegov fan ma koliko bio lep ahah Da bilo je i puno sniženja, to sam zaboravila da napomenem, knjiga koja je inače 600-700din bila je 400.. :)
      Hvala ti ♥

      Избриши
  3. Daa i ja sam primetila da je malo opala ' popularnost ' sajamskih postova, tvoj je prvi na koji nailazim bukvalno... :) Svidelo mi se kako si sve napisala i a i knjiga koju si kupila, nisam čula za nju, mada na osnovu opisa ne deluje loše i sama volim da čitam knjige takvog tipa, misterije su uvek pravi izbor *-* Ja sam uzela tu knjigu od Luke ( sestri jer ga obožava ), knjigu od Lele Pons ' Preživeti srednju školu ' , 'Onlajn devojka 3 ' i 'Hex' ... Te su mi delovale najzanimljivije... Sa obzirom da ni one koje sam još prošleg sajma uzela nisam pročitala, nije mi imalo smisla uzimati više od ovoga hahah :) <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja lista za čitanje na blogu pretrpana je whishlist-ama i haul-ovima i iskreno stvarno mi je dosadilo.. Tvoji naslovi zvuče zanimljivo, raspitaću se o njimadetaljnije. hahah još uvek nisi pročitala? Tri knjige je sasvim dovoljno, ja sam uzela jednu jer znam da ću toliko sigurno uspeti da pročitam :D
      Hvala ti i hvala na lepom komentaru. ♥♥

      Избриши
  4. Divan post, draga!❤


    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ove godine mi je bio prvi put da sam otisla na beogradski sajam. Isli smo na izlet sa skolom, tako da je sajam bio jedna od sastavnih stanica. Iskreno, kada sam usla sve je bio jedan ogroman haos. To je verovatno sve normalno tamo, ali ja kada sam usla nisam mogla da se snadjem koliko je sve ogromno hahah. Bitno je meni da sam videla jednog slatkog decka (na zalost tad i nikada vise) i da sam kupila jednu knigu hahah. Uzivala sam u postu. Bas se vidi da si se potrudila <33

    Volela bih da pogledas moj blog, ako imas vremena ----------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem o čemu pričaš, posebno ako si išla u nekim popodnevnim časovima kada je gužva bila najveća, ni ja ne volim preteranu gužvu kad moraš da se guraš i ne možeš lepo da vidiš šta želiš da kupiš.
      Hvala ri ♥

      Избриши
  6. Ovo ja zovem ispunjenim danom. I u Zagrebu ima isti sajam i bilo je ludnica ove godine. Tako da znam kako je i tebi bilo! Odlican post!

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши