21:21

Prvi post na mom blogu

Prvi post


Zdravo svima!
Kao što vidite po naslovu, ovo je prvi post na mom blogu.
 Definitivno je najteže započeti blog tj. smisliti temu za prvi post...


Rešila sam da to bude post upoznavanja.
Za početak je dovoljno da znate da je moje ime Milica i da
još malo punim 15 godina.

Moram priznati da mi svet bloga nije toliko stran, ovaj blog je moj hobi i započinjem ga zbog zabave. :) 

Volim da čitam, pišem, volim filmove, serije, muziku...

Moj životni moto je:
Bolje da me mrze zbog onoga što jesam, nego da me vole zbog onoga što nisam. :)


 Eee sad..

Tematika ovog bloga biće uglavnom lifestyle.
Razni saveti, ideje, ćaskanje, škola, filmovi, serije, knjige...i sl.


Nadam se da će vam se dopasti moj blog. :)

11 коментара:

  1. E pa dobrodosla u svet blogovanja !
    Postala sam tvoj prvi clan na blogu :-)
    Izgled bloga je bas zanimljiv, dopada mi se :-*

    POSETI MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro došla u svet bloga! Puno sreće i divnih postova ti želim! https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Dobrodošla <3 Kako sam i ja nova na blogeru,ne mogu ti opisati koliko mi je drago da napokon vidim nekoga tko također tek počinje :) Jedva čekam tvoj idući post !


    http://elenadoesitall.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши