19:28

Domaći glumci - Nekad i sada

Ne mogu da shvatim da je prošlo toliko puno od poslednjeg posta... Užas.
Nije ni bitno, nisam odustala, samo sam bila odsutna što se mnogima dešava, ali volela bih da smo svi mnogo aktivniji i da nas je puno više.

Interesantno mi je kako se ljudi s vremenom menjaju, volela bih da isprobam neki pravi program da vidim kako bih ja mogla izgledati za 10/20/30 godina. Na stranu to što bih se sigurno razočarala... 😆


Malo sam guglala naše poznate glumce kako su izgledali nekada, a kako izgledaju sada (ili neposredno pre smrti).
Impresivno mi je koliko su se promenili...ili uopšte nisu...?
Neki ne liče na sebe, kod nekih se vidi da ih stižu godine, a neki su se jako malo promenili. 



Pogledajmo slike:

Aleksandar Berček (4.9.1950.)

Najpoznatije uloge u filmu/seriji: Ko to tamo peva, Južni vetar, Šešir profesora Koste Vujića, Stižu dolari i još mnogi drugi...



Nisam imala pojma da je ovaj glumac glumio u filmu Ko to tamo peva vozača autobusa: "Vozi Miško" (prva slika). 

Takođe, kad sam bila mala gledala sam seriju Stižu dolari gde je on glumio starog, bolesnig čoveka pred smrt i ja sam utripovala da će on stvarno da umre i da je jako star i u stvarnosti, što i nije baš tako... 😁


Boris Milivojević

Rođen je 26.11.1971. poznati  filmski glumac i televizijaki voditelj.

Najpoznatije uloge u seriji Crni Gruja (Bole) i filmu Idi mi, dođi mi (Miša).
Voditelj kviza Zlatni krug, učesnik emisije Tvoje lice zvuči poznato.


Nisam skontala da je on glumio Mišu u filmu koji sam gledala 1000 puta - peti deo filma Lude godine sa Gidrom i Todorovićem, odnosno peijateljima Žikom i Milanom.

Dragoslav Nikolić - Dragan, Gaga (20.8.1943-11.3.2016)

Najpoznatije uloge u filmu Otpisani (Prle), Povratak otpisanih, Nacionalna klasa (Flojd), Ko to tamo peva (pevač), Bolji život 2, Tito i ja, Ranjeni orao, Selo gori...i tako, Sva ta ravnica, Montevideo itd. itd.

Kao prvo, ja nisam znala da se zvao Dragoslav, a ne Dragan. Dragan mu je nadimak koji je nastao kao greška, jer je na odjavnoj špici za njegovu prvu ulogu bilo napisano Dragan i on se nije bunio.

Eva Marija Balaš Stević (1.1.1941.)


Bila je jako lepa kao devojka. Iskreno mogu reći da je njeno ponašanje sramotno s obzirom na zvanje koje ima, a to je glumica.

Mogu vam reći da je imala mnogo više uloga nego što sam mislila (preko 80), napisala je 20 romana i knjiga, bavi se i slikarstvom, a dobitnica je 11 književnih nagrada.

Bila je udata za slikara Radoslava Stevića Rasa 1964. god. sa kim je osnovala Teatar nacionalne drame, on je preminuo iznenada posle 18. godina braka (1982.), a njihova ćerka Kruna preminula je '93. godine u svojoj 24oj godini.

S obzirom na to kako izgleda već godinama ja sam mislila da ona ima blizu 90 godina, a ne 78.

Irfan Mensur (19.1.1952.)

Najpoznatije uloge u filmovima: Moj rođak sa sela, Šifra Despot, Tesna koža, Povratak otpisanih itd.


Prvobitno prezime Irfana je Kurić koje je on kasnije promenio u Mensur što je ime njegovog oca. 

Jelica Sretenović (3.3.1954.)

Poznate uloge u filmu Tesna koža (podstanarka), Varljivo leto (sekretarica), Bolji život (Koka), Srećni ljudi (Ljubičica Mitrović), Vojna akademija (Burazer), Istine i laži (Vladanka) itd. 



Fakultet dramskih umetnosti je upisala sa svega 16 godina i bila je jedna od najmlađih studentkinja tog fakulteta.

Nije da ne liči na sebe, ali je ja nikako nisam povezala sa stanarkom iz Tesne kože ili Kokom iz Boljeg života.

Lidija Vukičević (20.7.1962.)

Najpoznatija uloga u seriji Bolji život (Violeta Viki Popadić)



Ova žena izgleda bolje sada nego pre 30 godina. Na stranu to što se podvrgla raznim tretmanima i operacijama, ali i linija joj je top.

Lidija sa vršnjakinjama


Ljiljana Dragutinović (22.9.1951.)

Uloge: Srećni ljudi (Natalija Šćekić), Stižu dolari (Vukosava Šćepanović), Bela lađa (Persida Pantić), Istine i laži (Dana Isidorović) itd.


Ova žena što je starija to je lepša. 

Serija Istine i laži je dala priliku mnogim starijim glumcima da ponovo zasijaju, dosta njih iz Boljeg života i Srećnih ljudi kao što su Ljiljana, Jelica, Goncić, Feđa Stojanović itd.


Milan Lane Gutović (11.8.1946.)

Bitne uloge Tesna koža (Srećko Šojić), Otvorena vrata (Dragoslav Jakovljević), Bolji život (Đan Karlo Maroti), Bela Lađa (Šojić), Vrati se Zone...

Inala sam tu čast da ga gledam u pizorištu i moram proznati da sam bila iznenađena... Naravno da smo svi svesni toga da ljudi stare, ali glumca kojeg sam gledala kao dete na TV-u je sada pregazilo vreme. Uživo izgleda mnogo starije nego na poslednjoj slici.

Miloš Biković (13.1.1988.)

Bitne uloge: Montevideo- sva tri dela (Tirke), Stižu dolari (Nebojša), Bela lađa (Filip Pantić), Južni vetar (Petar Maraš), Balkanska međa (Vuk)...


Pa šta može da prođe bez Bikovića? 😃
Vladimir Putin lično ga je odlikovao medaljom Puškina.

Mustafa Nadarević (2.5.1943.)

Najpoznatija uloga u seriji Lud, zbunen, normalan (Izet Fazlinović)



Kakav bre Mustafa Nadarević on će za mene uvek ostati Izet Fazlinović i gotovo. 😁
Ovog čoveka su toliko puta proglasili mrtvim... 🙄😔

Edit. Preminuo je 22.11.2020. Počivaj u miru, legendo.

Slavko Štimac (15.10.1960.) 

Bitne uloge Salaš u malom ritu (Milan), Ko to tamo peva (Mladoženja), Varljivo leto '68 (Petar Cvetković), Ubice mog oca (Sava)...

Počeo je sa glumom sa samo 12 godina u filmu Vuk samotnjak gde je glumio pastira.

Velimir Bata Živojinović (5.6.1933 - 22.5.2016)

Glumio je u mnogo filmova i Tv serija ne mogu ništa da izdvojim.
Najviše ga pamtim po ratnim filmovima (Glumio je u preko 35 rathih filmova).


Primio je 28 nagrada.
2000. godine je rangiran kao 6. srpski najbolji glumac.
Pored srpskog jezika glumio je na hrvatskom, makedonskom, slovenačkom, romskom, albanskom, nemačkom, engleskom, francuskom, italijanskom i ruskom jeziku.
Zabeležio je oko 350 filmskih i više od 70 televizijskih ostvarenja.
....
Nadimak Bata dobio je jer je direktor škole koju je pohađao imao isto ime i prezime pa im se mešala pošta, direktor mu je dao nadimak Bata koji je pisao na njegovoj pošti.


Svetislav Bule Goncić (5.5.1960.)

Poznatije uloge: Salaš u malom ritu (Raša), Srećni ljudi (Čarli), Paja i Jare, Porodično blago, Naša mala klinika, Selo gori a baba se češljaIstine i laži.


Ja ne znam šta sa mnom nije u redu al ja uopšte nisam shvatila da je on zapravo bio Džama u Selo gori a baba se češlja... 


Nikola Kojo (5.9.1967.)

Uloge: Moj tata na određeno vreme (Ivan), Žikina dinastija (Miša), Tesna koža 4 (Momir), Mi nismo anđeli (Nikola), Rane (Aca), Crni gruja (Crni Đorđe), Šišanje (Inspektor), Parada (Limun), Stado (Kolja)...


Svaka čast ljudima, poput Nikole koji su još uvek mladi, a iza sebe imaju velika dela, uspehe, izgrađenu karijeru...
....................................................
 
Hvala na čitanju! 

13 коментара:

  1. Stvarno je jako zanimljiva ideja za post! Bas si me podsjetila na neke glumce i na njihova ostvarenja,a takodje vidimo,nazalost,da vrijeme prolazi i da svi starimo.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja za post mi je jako zanimljiva i baš mi se dopada. Inače ne gledam naročito domaće filmove i serije, ali za dosta glumaca ovdje znam i nevjerovatno je koliko su se mnogi promijenili. Odličan post i sjajna tema.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U suštini ni jedan stariji domaći film nisam baš ispratila osim Žikine dinastije, ali i to što iole jesam je jer se vrti milion repriza 😄

      Избриши
  3. Rijetko viđam ovakve postove i zaista je bio jako zanimljiv. Svaka čast <3
    https://mellifluous-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovde si laagaaano nabrojala sve moje omiljene glumce ikada, počevši od Berčeka, moog omiljenog profesora iz detinjstva, preko Dragana Nikolića ( nikad preboljena smrt ) i Laneta, kog iskreno smatram za jednu od inteligentnijih ličnosti ovog suludog vremena! Zaista jako divna stvar.. čitavo moje detinjstvo je prolazilo zajedno sa ovim likovima, kroz brojne serije koje sam verno pratila.. Ahh..

    www.tottalymess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9. јул 2019. 14:35

    Ovo mi je bilo jako zanimljivo čitati. Jer stvarno nisam nisam znala koliko je njih glumilo u nekim filomvina i serijama, a ja ih nisam prepoznala. Jako interesantan post.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/1st-anniversary-of-exclusive-beauty_9.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ček Boris je zapravo Miša :O mindblowing haha, interesantno je kako poznajem sve glumce, ali većinu glumaca iz starijih serija i filmova koje poznajem nikada ne bih mogla povezati s onima koje i danas gledam, samo kao starije. Zaista odličan post.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Izabrala si definitivno najbolje domace glumce. Bilos Bikovic od uvijek mi je bio jedan od najdrazih haha. Jakoo zanimljiv post, draga. ❤

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, i vrlo originalna ideja. Kao glumca vrlo poštujem Mustafu Nadarevića i slažem se s tobom uvijek će biti Izet Fazlinović.❤️

    Ako želiš pogledaj moj novi post:
    https://doroty4.blogspot.com/2019/07/maturalna-vecera.html

    ОдговориИзбриши